تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آی‌فون بعدی می‌تواند جهان شما را مملو از واقعیت افزوده کند!

همه روزه با پیشرفت علم و فناوری، گوشی‌های هوشمند بیشتری با قابلیت‌های چشمگیر به بازار عرضه می‌شوند و عرصه برای ارایه گوشی هوشمندی با ویژگی‌های منحصر به فرد تنگ‌تر می‌شود. اپل نیز بهتر از هر کمپانی دیگری این را فهمیده است. به همین دلیل تیم‌کوک مدیرعامل این کمپانی، مدتی است که از برنامه‌هایش برای واقعیت افزوده سخن می‌گوید.

طبیعتا اپل نخستین کمپانی نخواهد بود که به واقعیت افزوده روی آورده است. پروژه تانگو گوگل علی‌رغم این که زمان کمی از ارائه آن می‌گذرد، چندین گوشی‌ هوشمند را زیر چتر خود دارد که از این فناوری پشتیبانی کنند. گزارش تازه‌ای از بلومبرگ منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل احتمالا در حال حاضر به مرزهایی فراتر از واقعیت افزوده کنونی که تنها به گوشی هوشمند شما محدود می‌شود، می‌اندیشد.

در گزارش بلومبرگ که حاصل مصاحبه با منابع ناشناس است، گفته شده که اپل به تازگی تیمی قدرتمند از اعضای خبره تشکیل داده است تا یک پلتفرم واقعیت افزوده برای اکوسیستم اپل توسعه دهند. این منابع می‌گویند که مدیر اجرایی سابق لابراتور دالبی و مهندسانی که پیش‌تر بر روی آکیولس ریفت و هولولنز کار کرده‌اند نیز در این تیم به چشم می‌خورند.

اگر با دقت نگاهی به شماری از استخدام‌ها و ادغام‌های درون شرکتی اپل در چندماه اخیر بیندازیم، به راحتی متوجه خواهیم شد که ادعای فعالیت اپل بر روی واقعیت افزوده کاملا منطقی است. نتیجه نهایی این ادغام‌ها و استخدام‌ها، تیمی متشکل از صدها مهندس متخصص است که در حال کار بر روی چندین پروژه واقعیت افزوده هستند. اگرچه تقریبا مطمئن هستیم که نخستین خروجی کار تیمی این افراد، آی‌فونی با بهره‌گیری از واقعیت افزوده است؛ اما ظاهرا اپل قصد دارد در آینده مجموعه‌ای از عینک‌های واقعیت افزوده نیز ارائه دهد که برای استریم محتوا، متکی به آی‌فون هستند.

اگر اپل این عینک‌ها را به گونه‌ای بسازد که متکی به آی‌فون باشند، موفق به ساخت ابزار پوشیدنی سبک وزنی خواهد شد که به چشم یک ابزار جدا به آن نگاه نخواهد شد. بلومبرگ می‌گوید که هنوز راه درازی تا ارائه این عینک‌های در پیش است، اما با تلاش اپل می‌توان امیدواز بود که به زودی شاهد ارائه آی‌فونی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده باشیم.

تا زمان تایید یا تکذیب رسمی این ادعاها (به خصوص شایعه مربوط به عینک‌های واقعیت افزوده) از سوی اپل، باید همچنان به چشم شایعات بدان‌ها نگریست. ممکن است تیم مهندسان اپل در حال حاضر مشغول ساخت نمونه اولیه چنین عینکی باشند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این محصول روزی به دست کاربران برسد. اگر این واقعیت را هم در نظر بگیرید که ابزارهای پوشیدنی به شدت در حال تلاش برای جلب اندک توجهی از سوی کاربران هستند، خواهید دید که احتمال ارائه چنین محصولی ضعیف‌تر از پیش می‌شود.

در هر صورت گزارش بلومبرگ حاوی خبرهای جذابی است که فکر هر کاربری را به خود مشغول می‌کند. برای مطمئن شدن از حضور یا عدم حضور واقعیت افزوده در آیفون بعدی، باید حداقل تا اواخر شهریور ماه صبر کنیم. نظر شما در مورد این آیتم چیست؟ آیا می‌توان آن را ویژگی انقلابی بعدی گوشی‌های هوشمند دانست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آی‌فون بعدی می‌تواند جهان شما را مملو از واقعیت افزوده کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..