تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین قرص ضدکلسترول را بشناسید

پژوهشگران مصرف گردو را به عنوان یک میان وعده‌ حاوی مواد مغذی چون چربی ‌های اشباع نشده، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی به افراد توصیه اکید می‌کنند. مصرف گردو همچنین به دلیل دارا بودن فیبر باعث جلوگیری از بروز اشتهای کاذب و به دنبال آن چاقی در افراد می‌شود.

خواص گردو

گردو با خواص درمانی متعدد می‌تواند مانند یک داروی شیمیایی جهت کنترل چربی و کلسترول خون به کار رود. همچنین کارشناسان اعتقاد دارند مصرف گردو می‌تواند سبب جلوگیری از بروز حمله قلبی در افراد شود.

خوردن گردو می‌تواند سبب کاهش LDL، کلسترول بد خون و در نتیجه جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند این آجیل دارای مواد مغذی فراوان از جمله امگا ۳ و پروتئین است.

نتایج یک تحقیق

این گزارش در مجله تغذیه بالینی ایالات متحده که شامل ۶۱ تحقیق جداگانه است به چاپ رسیده است. براساس این تحقیقات آجیل و به طور ویژه گردو می‌تواند سبب کاهش التهاب، بهبود عملکرد شریان‌ ها، پایین آوردن فشار خون و همینطور کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ شود. این نتایج از آزمایش بر روی ۲ هزار و ۵۸۲ فرد داوطلب به دست آمده است.

محافظ قلب

مصرف گردو همچنین به دلیل دارا بودن فیبر باعث جلوگیری از بروز اشتهای کاذب و به دنبال آن چاقی در افراد می‌شود. کارشناسان حتی مصرف ۵ گرم گردو در روز را برای محافظت از قلب به ویژه در سنین بالا الزامی می‌دانند.

بالا بودن میزان کلسترول بد خون یکی از دلایل اصلی ابتلای افراد به انواع بیماری‌های قلبی و سکته قلبی است. عدم داشتن تحرک، مصرف غذاهای پرچرب، استعمال دخانیات، زمینه‌های ارثی و داشتن استرس از علل بروز بیماری‌های قلبی در افراد هستند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین قرص ضدکلسترول را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..