تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای همدان سرد و بارانی می شود

شهرام حکیم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی های صورت گرفته بخش گل تپه با سه درجه زیر صفر و نهاوند با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و گرمترین مناطق همدان در 24 ساعت گذشته بوده اند.
وی اضافه کرد: دمای هوای شهر همدان در 24 ساعت گذشته بین سفر درجه تا 12 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان بیان کرد: با توجه به نقشه های پیش یابی پیش بینی می شود آسمان استان همدان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری بوده و احتمال بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط و وزرش شدید باد زیاد است.
حکیم گفت: یک سامانه بارشی قوی از روز پنجشنبه وارد استان می شود که تحت تاثیر آن انتظار می رود بارش های خوبی به صورت باران و برف در تمامی نقاط استان رخ دهد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای همدان سرد و بارانی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..