تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوکیا آمانو: "برنامه هسته ای &

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد؛ با وجود نگرانی های آمریکا از فعالیت های هسته ای کره شمالی، اما تاسیسات نیروگاه هسته ای غنی سازی اورانیوم این کشور از نظر امکانات، در مقایسه با سال های پیش، دوبرابر شده است.

آمانو گفت: "برنامه هسته ای کره شمالی، وارد مرحله جدیدی می شود و بررسی شاخص ها، نشانگر پیشرفت این کشور در زمینه فعالیت های هسته ای است." و این مساله باعث افزایش نگرانی برخی کشورها همانند آمریکا می شود؛ زیرا کره شمالی در سال گذشته، 4 موشک به طرف پایگاه های نظامی آمریکا در ژاپن پرتاب کرد. 

گفتنی است؛ مدت ها است که پیونگ یانگ به دنبال ساخت موشکی با سوخت هسته ای است که قادر به برخورد با خاک آمریکا و تخریب شدید آن باشد. 

همچنین آمانو معتقد است؛ از آنجا که پیونگ یانگ هیچ اعتمادی به دست یافتن به راهکاری برای حل مشکلات سیاسی با آمریکا ندارد، برای ارتقای نیروگاه هسته ای کره شمالی و تولید پلوتونیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرد. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوکیا آمانو: "برنامه هسته ای &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..