تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدر عبادی: آمریکا کمک های خود به عراق برای مبارزه با داعش را افزایش می دهد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از آسوشیتدپرس، «حیدر عبادی» نخست وزیر عراق با اشاره به آمادگی بیشتر دولت دونالد ترامپ در مقایسه با دولت قبلی در ارائه کمک های بیشتر به عراق  گفت: اگرچه در راستای مبارزه با تروریست های داعش ، دولت باراک اوباما علاقه زیادی به اعزام نیروهای نظامی بیشتر به عراق نداشت، اما رویکرد وی در آموزش و حمایت از نیروهای محلی عراقی سبب عقب نشینی بسیاری از شبه نظامیان از مناطق تحت اشغال آنان شد. 

نخست وزیر عراق پس از پایان دیدار از کاخ سفید در بخشی از سخنان خود در اندیشکده واشنگتن از رویکرد جدی تر دولت ترامپ در مقابله با تروریست های داعش در عراق خبر داد.

عبادی بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: تصور می کنم دولت کنونی آمریکا تمایل بیشتری به دخالت و همکاری در مبارزه با تروریسم دارد و این تفاوت در رویارویی مستقیم با شبه نظامیان قابل درک است.

وی افزود: اقدام نظامی لزوما موثرترین ابزار نیست چرا که راه های بهتری برای نابودی تروریسم وجود دارد.

وی در پاسخ سوالی درباره مقایسه پیشرفت های دولت کنونی و قبلی آمریکا خاطرنشان کرد صادقانه بگویم برنامه کاملی هنوز ندیده ام اما شنیده ام که برنامه هایی در این زمینه وجود دارد اگر چه بغداد نیز برنامه های خود را دارد.

عبادی تصریح کرد نیروهای نظامی عراق در همکاری با پیشمرگه های کرد و هماهنگی با عملیات هوایی و مشاوران نظامی آمریکا، در آستانه آزاد سازی کامل موصل هستند.

موصل دومین شهر بزرگ عراق است و از 2014 تاکنون در اشغال تروریست های داعش قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدر عبادی: آمریکا کمک های خود به عراق برای مبارزه با داعش را افزایش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..