تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاترین اشتون: درباره موضوعات غیر از برجام با ایران گفت‌وگو کنیم

به گزارش افکارنیوز،

کاترین اشتون، مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده سابق گروه 1+5 در مذاکرات هسته‌ای بامداد سه‌شنبه در نشست «سیاست هسته‌ای» بنیاد کارنگی نظراتش را درباره «برجام» بیان کرد.

خانم اشتون در این کنفرانس بار دیگر یادآوری کرد که توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تنها مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران را در دستور کار داشته و به سایر مسائل و اختلافات مربوط به ایران مربوط نمی‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که حل موضوع برنامه هسته‌ای ایران در برجام بازیگران بین‌المللی را قادر کند درباره سایر مسائل محل اختلاف نیز با ایران گفت‌وگو کنند.

اشتون گفت که توافق هسته‌ای حاصل تلاش‌های چندجانبه بود و حل و فصل سایر موضوعات نیز مستلزم تلاش‌های چندجانبه بیشتر است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاترین اشتون: درباره موضوعات غیر از برجام با ایران گفت‌وگو کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..