تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روغن ریزی عامل آتش سوزی قطار تهران - مشهد/ بروز چنین نواقصی عادی است

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ ۰۱ / ۰۱ / ۹۶ به دلیل نقص فنی در یکی از موتور‌ها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است.

لازم به ذکر است بروز چنین نقص‌های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه‌ای وجود دارد.

لازم به ذکر است به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف ۲۵ دقیقه‌ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد.

گفتنی است کلیه مسافران قطار ۳۷۲ تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روغن ریزی عامل آتش سوزی قطار تهران - مشهد/ بروز چنین نواقصی عادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..