تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «آرامش بهاری» در امامزاده حسن (ع)+ عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طرح نوروزی «آرامش بهاری» طرحی است که با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنتهای اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

طرح نوروزی «آرامش بهاری» در دو هزار و 400 امامزاده و بقعه متبرکه از 24 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت؛ یکی از بخشهای این طرح، برگزاری مراسم تحویل سال نو در دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه کشور بود.

مراسم تحویل سال نو در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) واقع در خیابان قزوین با حضور جمعی از مردم و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران برگزار شد.آستان مقدس امامزاده حسن (ع) یکی از این دو هزار بقاع متبرکه در تهران است.

در ادامه گزارش تصویری تحویل سال 1396 در جوار آستان مقدس امامزاده حسن (ع) می‌بینید:

انتهای پیام/

 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «آرامش بهاری» در امامزاده حسن (ع)+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..