تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باغ چشمه بلقیس چرام قطعه ایی از بهشت

باغ چشمه بلقیس، دارای چندین نهر فصلی و دایمی است و بنا به گفته اهل منطقه توسط زنی به نام بلقیس حدود اواخر دوره ساسانی و اوایل دوره اسلامی احداث شد.

 در سال 1327 مردم محل در اطراف آن به احداث چند باغ کوچک اقدام کردند و در سال 1338  شخصی به نام اسکندر خان چرامی  آن را خریداری و به گسترش آن اقدام کرد.

باغ چشمه بلقیس چرام قطعه ایی از بهشت

هم اکنون این باغ با مساحتی در حدود 38960 متر مربع در تملک شهرداری  چرام می باشد.

اکالیپتوس، سدر، بلوط، سرو ، گردو، گلابی،  ‎ پوشش گیاهی این باغ شامل سیب، لیمو ترش، خرمالو، پرتقال، نارنگی، انجیر، انگور، توت، نارنج ونخل است.

باغ چشمه بلقیس چرام قطعه ایی از بهشت

این باغ بسیار زیبا همه ساله بویژه در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر داخلی وخارجی است وبا یاسوج مرکز استان 190 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باغ چشمه بلقیس چرام قطعه ایی از بهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..