تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد نوجوان مفقوده شده در طوفان دیر پیدا شد! + عکس

پیکر امیرعباس ۸ ساله که بر اثر طغیان دریا در ساحل بندر دیر بوشهر آب با خودش برده بود، پیدا شد

جسد نوجوان مفقوده شده در طوفان دیر پیدا شد

پیکر امیرعباس ۸ ساله که بر اثر طغیان دریا در ساحل بندر دیر بوشهر آب با خودش برده بود، پیدا شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: جسد نوجوان ۸ ساله دیری که به سبب طغیان آب دریا مفقود شده بود در لنگرگاه دیر کشف شد.

جسد نوجوان مفقوده شده در طوفان دیر پیدا شد <p>

سیدمحمدحسن باستی با بیان اینکه تمامی امکانات امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده اظهار داشت: برای افزایش ایمنی در نقاط مختلف استان بوشهر ضمن استقرار تیمهای امدادی، تجهیزات مورد نیاز فراهم است.

وی با اشاره به بروز طغیان آب دریا در بندر دیر تصریح کرد: این حادثه صبح روز گذشته رخ داد که آسیبی به نقاط مختلف وارد شد و تلفاتی در بر داشت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به مفقود شدند برخی افراد در جریان این حادثه افزود: در طغیان دریایی در بندر دیر  ناپدید شدن 6 نفر اعلام شد که پیکر یک تن از مفقودان روز گذشته در ساحل دیر یافت شد.

باستی با بیان اینکه نوجوان 8 ساله دیری از دیگر مفقودان این حادثه بود افزود: جسد این نوجوان عصر دیروز در لنگرگاه بندر دیر یافت و از آب دریا بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه به گفته برخی خانواده 4 نفری در ساحل دیر ناپدید شده گفت: گروه گشت دریایی این موضوع مد نظر قرار داده و تمام سواحل مورد ارزیابی قرار گرفته ولی با توجه به تجربیات، اتفاقات این چنینی  باید پس از 24 ساعت جسد بر روی آب باید شناسایی شود و جریان آب این اجساد به ساحل منتقل کند ولی تاکنون این موضوع محقق نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: تمام امدادگران برای یافتن مفقودان دیگر در حال فعالیت هستند.

باستی با بیان اینکه تاکنون دو قربانی  حادثه طوفان دریایی بندر دیر یافت شده گفت: 22 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند و خسارات فراوانی نیز به 80 خانه، 200 فروند قایق، تعدادی خودرو و تاسیسات شهری دیر وارد آمد.

تسنیم

اخبار مرتبط:

کشف جسد کوهنورد مالزیایی مفقود شده در دماوند! + تصاویر

کشف جسد زن مفقود شده بعد از دو هفته

جسد یکی از مفقودین انفجار منطقه شهران کشف شد!

کشف جسد زن و شوهر کوهنورد از سفر بی بازگشت

کشف سومین جسد آتش‌نشانان مفقود حادثه پلاسکو! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد نوجوان مفقوده شده در طوفان دیر پیدا شد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..