تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر چاقوکش نامزد بددهنش را کشت+عکس

دختر چاقوکش نامزد بددهنش را کشت+عکس

به گزارش پلیس این دختر 20 ساله به نام «سوفی باتلر» نامزدش «حسین نوراساب» 33 ساله را با ضربات پیاپی چاقو کشته است.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که سوفی ابتدا به طور لفظی با حسین درگیر شده و هنگامی که نامزدش به او فحاشی کرده با چاقو به قفسه سینه وی چند ضربه با چاقو زده و باعث قتلش شده است.

«جان لوید جونز» دادستان منطقه می‌گوید: افسردگی، اختلال عصبی و استرس و درنهایت عصبانیت باعث شده این دختر با حمله به نامزدش او را بکشد.

ما اطلاعاتی دردست داریم که جوان مقتول در گذشته با دیگر زنانی هم که در ارتباط بوده بسیار خشن رفتار کرده و چند فقره شکایت نیز از زنان در اداره پلیس منچستر علیه او وجود دارد.

قاضی نیکلاس دین هم می‌گوید: با وجودی که قربانی دارای سابقه خشونت علیه زنان بوده اما مستحق مرگ نبود و قاتل پس از مرخص شدن از بیمارستان روانی باید محاکمه شود.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر چاقوکش نامزد بددهنش را کشت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..