تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




107 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند

‌فرماندار قم از ثبت نام 107 نفر در اولین روز از ثبت نام انتخابات شهر و روستا در استان قم خبر داد.

انتخابات

رضا سیار عنوان کرد: در 30 اسفند ماه و اولین روز از ثبت نام انتخابات شوراها، 107 نفر به طور کامل با ارائه مدارک لازم ثبت نام کردند.

فرماندار قم افزود: از این میان 57 نفر از افراد برای شوراهای روستایی در 5 بخش ثبت نام به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: همچنین 50 نفر در فرمانداری قم تا پایان ساعت اداری اقدام به ثبت نام کرده‌اند که در این بین 48 نفر برای شورای اسلامی شهر قم اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

سیار بیان کرد: افراد با در دست داشتن مدارک لازم تا پایان ساعت اداری 6 فروردین 96 فرصت دارند تا در جهت ثبت نام در شورای شهر و روستا ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود در مدت 7 روز در حدود 2 هزار نفر در شورای شهر و روستا ثبت نام کنند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/387061

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «107 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای قم ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..