تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان لیبرمن را نمی‌توان جدی گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم، تهدیدهای اویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل مبنی برحمله به پدافند هوایی سوریه و نابودی آن یادآور اظهارات او در ارتباط با حمله هوایی به سد «العالی» در مصر و تاکید بر جدی نبودن اظهارات او است.

این در حالی است که لیبرمن تهدید کرد، چنانچه پدافند سوریه راه جنگنده های اسرائیلی را سد کرده و به آن تعرض کنند، آن را نابود خواهد کرد و اسرائیل همچنان به عملیات خود برای جلوگیری از انتقال سلاح از سوریه به حزب الله در لبنان ادامه خواهد داد.

لیبرمن یکی از افراطی ترین اعضای کابینه اسرائیل

این اظهارات بار دیگر نشان می دهد، لیبرمن یکی از افراطی ترین اعضای کابینه اسرائیل است زیرا مواضع بسیار منفی خود  در قبال عرب ها به ویژه فلسطینی ها را پنهان نمی کند.

هشدار لیبرمن نسبت به خطر جدی مصر علیه اسرائیل

لیبرمن در آوریل 2014 و زمانی که وزیر خارجه بود، با ارسال یک نامه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرد، به دلیل انقلاب 25 ژانویه 2011 در مصر که منجر به تغییر نظام حاکم آن شد، این کشور بیش از ایران برای اسرائیل خطرناک است از همین رو باید نیروهای بیشتری را در مرز مشترک با مصر مستقر کرد.

در همین ارتباط، روزنامه معاریو اسرائیل نیز به نقل از لیبرمن نوشت، در این نامه به نتانیاهو اعلام شد که با وجود توافق صلح بین اسرائیل و مصر که بیش از 30 سال از آن می گذرد، مصر به عنوان بزرگترین کشور عربی، مرزهای مشترکی با اسرائیل دارد و بسیار بیش از ایران نگران کننده است.

تاکید لیبرمن بر لزوم تصمیم شجاعانه در قبال مصر

لیبرمن در آن زمان گفت، در پی تحولات مصر، اسرائیل باید تصمیم سیاسی شجاعانه ای اتخاذ کرده و با استفاده از استقرار مجدد لشگر جنوبی، جبهه جنوبی ارتش خود را بازسازی کند و بودجه خوبی را به آن اختصاص داده و برای احتمالات آینده آماده باشد.

در ماه می همان سال و هنگامی که نتانیاهو، موشه یعلون وزیر جنگ وقت را مجبور به استفعا و لیبرمن را به عنوان جانشین او معرفی کرد، افریم هلیفی رئیس پیشین سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) به روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت: تعیین لیبرمن در این پست اولین مقدمه برای کلید خوردن پایان نتانیاهو است.

اظهارات لیبرمن برای هیچ کسی جدی نیست

همچنین امانوئل روزین روزنامه اسرائیلی در یک مقاله که در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شد، نوشت، هیچ کس در اسرائیل و حتی جهان عرب و سراسر جهان نمی تواند اظهارات لیبرمن را جدی بگیرد.

به گفته وی، لیبرمن قهرمان اظهارات تند و آتشین است که به دلیل نفرت از عرب ها برخی کرسی های کنیست را به دست آورد و بسیاری او را شخصی ثانوی و فاقد نفوذ می دانند.

لیبرمن نسخه ای از خاخام یهودی افراطی

این روزنامه نگار اسرائیلی ادامه داد، لیبرمن گاهی ایران را به حمله هوایی و گاهی مصر را به حمله به سد العالی تهدید می کند و گاهی سوریه را به  برکناری خانواده بشار اسد از قدرت تهدید می کند، از همین رو به نظر من به عنوان یک روزنامه نگار اسرائیلی لیبرمن به یک دلقک و خونخوار تبدیل شده است و نسخه دیگری از عوفادیا یوسف خاخام یهودی است زیرا او نیز هر چند هفته یک بار اظهاراتی غیرمنتظره به زبان می آورد که خنده دار است و روزنامه ها با تعجب و سرو صدا آن را منتشر می کنند اما در مور لیبرمن باید گفت که اظهارات او مایه نفرت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان لیبرمن را نمی‌توان جدی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..