تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش ۱۶۰۰ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

مصطفی خزاعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مسافر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند.

خزاعی افزود: در مجموع و از زمان آغاز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در استان همدان تاکنون ۱۰ هزار و  ۷۴۸ نفرروز مسافر نوروزی که بیشتر آنها را میهمانان فرهنگی تشکیل می دهند، در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، عنوان کرد: حضور میهمانان نوروزی از جمله همکاران فرهنگی از نقاط مختلف کشور در این استان چشمگیر است.  

وی افزود: در طرح نوروزی امسال ۱۹ پایگاه اسکان فرهنگیان در استان همدان تدارک دیده شده که اسکان مسافران در یک‌هزار و ۹۴۵ اتاق انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امسال ۲۲۵ اتاق ویژه، یک‌هزار و ۳۴۹ اتاق در سطح گروه «الف» و ۳۲۵ اتاق در سطح گروه «ب» در سراسر استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با تاکید بر اینکه با این تعداد از اتاق به صورت روزانه می‌توانیم ۸۰۰۰ نفر از مسافران را پذیرش کنیم، افزود: ظرفیت هر اتاق برای هر خانوار پنج نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش ۱۶۰۰ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..