تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا باید جعبه‌های وسایل هوشمند را دور بریزیم؟

بسته‌بندی وسایل مختلف شما تنها یک باکس نبوده و جزئی از محصول به شمار می‌رود و ممکن است فکر کنید که نگه‌داشتن جعبه محصول بتواند در آینده به فروش آن کمک کند. اما آیا واقعا نگه‌داری آن ضروری است؟

این موضوع به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، ازجمله نوع محصول، عمر آن، ارزش اقتصادی و اینکه آیا شما قصد فروش آن را در آینده دارید یا خیر.

چه زمانی باید جعبه‌ها را نزد خود نگه داریم؟

نگه‌داری بسته‌بندی گجت‌های هوشمند نه تنها به هنگام فروش به شما کمک خواهد کرد، بلکه در صورت باقی ماندن زمان گارانتی، داشتن آن ضروری است.

گارانتی‌ها بازه‌های زمانی مختلفی دارند و حتی اگر آن جعبه، اطلاعات اندکی از محصول را در اختیار بگذارد، لازم است که هم جعبه و هم کاغذهای داخل آن را دور نیندازید. بیشتر شرکت‌های گارانتی، برای استفاده از گارانتی محصول تمام مواردی را که به همراه آن بوده طلب می‌کنند؛ ازجمله جعبه. بنابراین قبل از دور انداختن جعبه و محتویات آن، از شرایط گارانتی مطلع شوید.

بایستی جعبه محصولات گران‌قیمتی ازجمله لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمندتان را نگه دارید چراکه اگر روزی قصد فروش آن را داشته باشید، مشتریان شما علاقه بیشتری به محصول نشان داده و بهای بیشتری برای آن می‌پردازند اما در صورت وجود نداشتن جعبه و برگه گارانتی، بسیاری از خرید آن صرف‌نظر می‌کنند و یا قیمتی بسیار کمتر از ارزش واقعی برای آن خواهند پرداخت.

حتی اگر فروختن گجت هوشمند برایتان بی‌معنی باشد، این جعبه در موارد دیگری هم به کمک‌تان خواهد آمد، مثلا به هنگام جابهجایی. جعبه‌ها می‌توانند کالا را از آسیب‌های احتمالی محفوظ بدارند. این جعبه‌ها گاهی به دلیل بزرگ و جادار بودن می‌توانند وسیله خوبی برای گنجاندن ابزار مختلف در داخل‌شان باشند. به‌عنوان مثال جعبه‌های کامپیوترهای مک‌بوک بزرگ بوده و به‌راحتی قابل‌حمل هستند.

شاید بخواهید به هنگام فروش گجت هوشمندتان، آن را مجددا داخل جعبه قرار دهید تا مانند روز اول به نظر برسد. اما بعضا این کار کمی دشوار است. برای یادگرفتن روش دقیق این کار، می‌توانید فیلم‌های جعبه گشایی هر محصول را از شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب مشاهده کنید تا جزئیات از یادتان نرود.


چه زمانی به این جعبه‌ها نیازی ندارید؟

باوجود اینکه نگهداری جعبه گجت‌های هوشمند بسیاری اوقات امر مهمی است، اما ممکن است نیازی به این کار نباشد.

بسیاری از دستگاه‌ها، به‌ویژه دستگاه‌های تکنولوژیک، پس از مدت‌زمانی ارزش خود را از دست می‌دهند و نگهداری جعبه آن، فایده‌ای نخواهد داشت. حتی در مورد فروش آن باید بگوییم که بسیاری از خریداران محصولات قدیمی، اهمیتی به جعبه آن نمی‌دهند. البته بعضی از این وسایل مانند کامپیوترهای مکینتاش، با جعبه ارزشمندتر خواهند بود اما وسایل داخل بسته‌بندی کارایی ندارند.

به‌علاوه نگه‌داری جعبه‌های محصولات نو و کم سن و سال، اما ارزان‌قیمت هم توجیهی ندارد. به‌عنوان مثال اگر یک هدفون ارزان‌قیمت خریداری نموده‌اید، وجود داشتن و یا عدم وجود جعبه آن در هنگام فروش تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد.

در مورد جعبه‌های بزرگ هم همین موضوع صادق است مگر آنکه این جعبه‌ها در موقع جابه‌جایی به‌عنوان وسیله‌ای برای قرار دادن وسایل مختلف به‌کار گرفته شوند. در غیر این صورت، آنها فضای زیادی را اشغال می‌کنند. جعبه‌های تلویزیون از این نظر بدترین‌ها هستند و احتمالا هیچ‌گاه کاربردی نخواهند داشت.


درنهایت نگه‌داری جعبه‌ها ضرری نخواهد داشت

باید گفت که اگر فضای کافی برای نگه‌داشتن و انبار کردن جعبه‌هایتان دارید، این کار ضرری نخواهد داشت. اگر آن‌ها را نگه داشتید، پس از گذشت چند سال می‌توانید به سراغشان رفته و هرکدام را که نیاز ندارید، دور بیندازید. این بهترین کاری است که می‌توان انجام داد، حتی اگر شما جعبه گجت‌های خود را همواره نگه‌داری می‌کنید.

از سوی دیگر، اگر قصد فروش وسیله خود مانند لپ‌تاپ را داشته باشید، می‌تواند به‌کار بیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا باید جعبه‌های وسایل هوشمند را دور بریزیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..