تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ +آموزش تصویری

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکثر کاربران میدانند که توسط گوشی های هوشمند میتوان اینترنت دیتا را از طریق وای فای هات اسپات با دیگران به اشتراک گذاشت. در این میان مشکل آن است که احتمال دارد فرد دیگری در محدوده اشتراک گذاری بدون اجازه از اینترنت شما استفاده کند.

برای رفع این مشکل میتوانید برای هات اسپات خود رمز بگذارید.

مراحل قرار دادن رمز بر روی هات اسپات (وای فای) گوشی:

setting> more > tethering & portable wifi Hotspot > configure wifi hotspot


نکته:
مرحله دوم یعنی  more در اندروید 5 به بالا حذف شده است.چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کارنکته دوم: در اندروید 5 به بالا، مرحله چهارم یعنی قسمت configure wifi hotspot را با کلیک بر دکمه سه نقطه که سمت راست بالای صفحه  وجود دارد، خواهید یافت.چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار
در این قسمت میتوانید نام هات اسپات خود را تغییر دهید. حالت امنیتی یا security را روی حالت wpa2psk قرار دهید. چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ /// در حال کار گزینه رمز یا password باز میشود، رمزی حداقل به طول 8 کارکتر را انتخاب کنید و ذخیره را بزنید.
نکته مهم : سعی کنید در انتخاب رمز ها از هر سه نوع کارکتر حروف ، عدد  و علامت استفاده کنید.
به همین راحتی برای وای فای یا هات اسپات خود رمز گذاشتید.

گزارش از محمد حسین حاجی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه برای وای فای گوشی رمز بگذاریم؟ +آموزش تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..