تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از بمب خبری پرسپولیس بعد از تعطیلات

بدون شک بازگشت بازیکن خبرساز پرسپولیس از تیم ملی می توان بار دیگر حاشیه های فراوانی را به وجود بیاورد.

به گزارش کاپ، رامین رضاییان که از دوری اش از پرسپولیس حدود 20 روز می گذرد و برانکو هنوز به بازگشت وی رضایت نداده است، این روزها در تیم ملی و زیر نظر کارلوس کی روش روزهای شادی را سپری می کند.

رضاییان که بازیکن مورد علاقه سرمربی پرتغالی تیم ملی به حساب می آید، احتمالا در بازی با قطر و چین هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود. با این حال ماجرای بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به اردوی این تیم برابر دیدار هفته 25 مقابل صنعت نفت آبادان حساس ترین قسمت این داستان برای رضاییان است. 

مدافع-هافبک پرسپولیس انتظار دارد بعد از حدود یک ماه مورد بخشش برانکو قرار گیرد اما به نظر می رسد سرمربی کروات بیشتر از اینها از رضاییان ناراحت باشد. 

باید دید این بمب خبری چه زمانی منفجر می شود و چه محتوایی خواهد داشت. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از بمب خبری پرسپولیس بعد از تعطیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..