تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاوره با پزشک درباره التهاب پوستی (درماتیت آتوپیک)

محصولات مراقبت از پوست درماتیت آتوپیک پیشگیری از بیماری پوستی التهاب پوستی

کشف این که شما التهاب پوستی دارید می تواند خسته کننده باشد. تا حد زیادی برای این بیماری پوستی روند یادگیری وجود دارد. اگر شما در خود اگزما را تشخیص دادید شما ممکن است برخی از اطلاعات متناقض آنلاین در مورد علل آن را خوانده باشید. گرفتن ابتکار عمل و برنامه ملاقات با پزشک یا متخصص پوست یک گام بزرگ است. یک پزشک می تواند به درستی به شما در تشخیص و مرتب کردن آن کمک کند.

پیشگیری از بیماری پوستی:

هر فرد با اگزما  متفاوت است. شما این حق را به پزشک خود بدهید که هر گونه سوال در مورد شما داشته باشد. یک پزشک خوب باید قادر به ارائه بیش از یک نسخه برای درمان شما باشد. پزشک شما باید به تمام نگرانی های شما گوش دهد و شما را با برخی منابع مفید آشنا کند. برای ملاقات باید از قبل آماده شوید و تمام نیازهای خود را بررسی کنید. پرسش های خود را بنویسید و یک لیست از داروهای حال حاضر خود را در نظر بگیرید. اگر شما نگران این مورد هستید که این دستورالعمل های مهم را فراموش می کنید آنها را بر روی یک دفترچه یادداشت بنویسید.

سوال در مورد محصولات مراقبت از پوست: چه محصولاتی برای پوست خارش و خشکی ایجاد می کنند؟ چند وقت یکبار باید اعمال شوند؟ لوسیون و کرم سوختگی پوست چیست و چگونه پوست می تواند بدون سوزش مرطوب بماند؟ آیا ماندن در تمام شب پوست را خراش می دهد؟ چه محصولاتی به شما کمک خواهد کرد؟ آیا من نیاز به خرید محصولاتی دارم که مخصوص اگزما هستند؟ پوست من در حال حاضر پوسته پوسته و ضخیم است؟ پوست من پس از خاراندن خونریزی می کند؟ سوال در مورد دارو: چند نوع از گزینه های درمان موضعی وجود دارد؟ چند وقت یکبار باید داروی موضعی استفاده شود؟ پس از مقدار مشخصی استفاده از دارو باید آن را متوقف کرد؟ چه مقدار زمان انتظار برای دیدن نتایج لازم است؟ آیا دارو عوارض جانبی برای من دارد؟ در چه نقاطی باید استفاده شود؟ آیا در دوران بارداری و شیر دهی می توان از این دارو استفاده کرد؟ آیا جایگزین یا طب مکمل وجود دارد که به جای دارو استفاده شود؟ سوال درمورد شرایط مرتبط: من از آسم و آلرژی فصلی رنج می برم. اطلاع اگزما اطلاع پسوریازیس آلرژی غذایی عفونت سوال در مورد سبک زندگی:

آیا رژیم غذایی نشانه های بدتری دارد. باید سعی کنیم رژیم غذایی خود را حذف کنیم. من خجالت می کشم از این که چگونه به نظر می رسم. پوست من خارش دارد. پس از ورزش آیا نیاز است ورزش متوقف شود. هیچ ویتامین یا مکملی توصیه نمی کنید. آیا می توانید بهترین مواد شوینده یا صابون را توصیه کنید که پوست را تحریک نکند. چگونه من التهاب پوست را به دیگران توضیح دهم. دیدن یک پزشک برای اولین بار می تواند استرس زا باشد. پزشک شما ممکن است شما را وارد یک گروه حمایتی محلی برای التهاب پوستی و یا دیگر بیماری های مرتبط با آن کند.

دکتر سلام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاوره با پزشک درباره التهاب پوستی (درماتیت آتوپیک)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..