تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خصوصیات متولدین فروردین ماه

فروردین خصوصیات متولدین فروردین ماه

نمادهای ماه متولدین فروردین :
متولد : نوزاد طبیعت
سمبل : قوچ
شعار : من هستم
ستاره حاکم : مارس (مریخ)
عنصر وجود : آتش
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : آهن
سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت
رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن
عدد خوش یمن : ۹
گل محبوب : رز سرخ
روز مبارک : سه شنبه
طالع بینی تولد, سنگ خوش یمن

خصوصیات کلی متولدین فروردین ماه :

اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی‌کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشک و یک دنده .

خصوصیات مرد متولد فروردین :

سیاره مریخ به آنها عضله و هیکل عالی بخشیده و از آنجا که به هوای آزاد علاقه زیادی دارند ، حتی در زمستان هم پوستشان برنزه است . موهای این مردان آتشین معمولاً روشن بور است و اگر پوستشان روشن باشد کک مک های ملیحی دارند . بزرگترین موهبتی که مرد متولد فروردین از آن برخوردار است به ابروهایش مربوط میشود که شبیه شاخهای قوچ است. متأسفانه برخی از آنها با گذشت زمان زجر می کشند و چهره جذاب آنها تغییر می کند و به آدمی لاغر مردنی و ناخوش تبدیل میشوند.
پیش از آنکه تصمیم بگیرید مرد متولد این برج درست همان چیزی است که گفته شد. احساسات خود را کنترل کنید . همه متولدین صورت فلکی حمل قبل از آنکه درگیر تجربه های عاطفی شوند ، باید دوباره فکر کنند . چون هر نوع مشارکت و همکاری ، حتی مشارکتهای تجاری می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. متولد این برج فراموش می کند که همکارانش نیز درکنار او هستند . او می خواهد قرص و محکم و برنده باشد ، حتی گاهی ازیاد می برد که برای نان بیار کباب ببر بازی کردن هم باید دو نفر بود .

خصوصیات زن متولدین فروردین :

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرتهای ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند .
زن متولد فروردین،حین ورود به یک اتاق ، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می کنند . بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می توان از رنگ لباس شناخت . آنها مثل ماشینهای آتش نشانی از سر تا پا قرمز می پوشند .

بهتر است قبل از آنکه تصمیم بگیرند بچه دار شوند ، شغلی برای خود انتخاب کنند تا جنب و جوش و تحرک داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز کنند . در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می کنند محدود شده‏اند ( او در همه حال خواهان آزادی است ) و بحران از اینجا آغاز میشود . او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد . او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش کند از او زنی خانه دار بسازد .
دختر متولد برج فروردین بسیار مستقل است . او همانطور که خود را به دیگران نشان می دهد ، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می کند و ازدواج او از همه حیث تمام و کمال خواهد بود .

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خصوصیات متولدین فروردین ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..