تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبزه هفت سين را دوست دارم/ روح من با طبيعت عجين شده

سبزه هفت سين را دوست دارم/ روح من با طبيعت عجين شدهفلور نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اولین خاطره نوروزی خود گفت: يك‌بار طبق روال هر سال عید، نزدیک سال تحویل دعا و قرآن كه می‌خوانیم، مدام در صفحات قرآن دنبال عیدی‌ام می گشتم؛ همیشه پدر و مادرها لای قرآن عيدی می‌گذاشتند ولی من هرچقدر گشتم، عیدی‌ام را پیدا نکردم و متوجه شدم که برادرم قبل از من تمام عیدی‌ها را گرفته است. خیلی تو ذوق من خورد و من بسیار شوکه شد. چرا که طبق روال هر سال من عیدی ام را نگرفتم و این تعجب من باعث خنده ی تمام خانواده ام شده بود.  


وی در خصوص علاقه به نمادهای هفت سین نوروزی اظهار داشت: من در سفره هفت سین، سبزه را از همه بیشتر دوست دارم؛ چرا که روح من با طبیعت عجین شده است و من بسیار عاشق طبیعت هستم.


نظری پیرامون تعریف خود از بازیگری تصریح کرد: بازیگری مجموعه‌ای از تکنیک ها و احساس هر بازیگری از خودش است.


اين بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اينكه موضوع نوروز تداعی‌كننده چیست، بیان کرد: نوروز تداعی زایش فصل‌ها و بهار است. احساس اینکه همه چیز نو شده است.  


وی همچنین پیرامون پیام عیدانه برای خوانندگان اظهار داشت: من همه مردم را دوست دارم و برای همه آرزوی سلامتی و برای مردم کشورم آرزوی سربلندی دارم.


فلور نظری در خصوص دعای خود در لحظه سال تحویل گفت: من سر سفره هفت سین در این لحظه نایاب برای خانواده‌ام، از صمیم قلب آرزوی سلامتی دارم و موفقیت و سربلندی را برای مردم کشورم خواهانم.


 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبزه هفت سين را دوست دارم/ روح من با طبيعت عجين شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..