تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرهایی از تیم ملی در دوحه/ جشن سال نو در اردوی ایران

شاگردان کارلوس کی روش در دومین روز اقامت خود در قطر، جشن سال نو را برگزار خواهند کرد.

از روز یکشنبه که تیم‌ ‌ملی فوتبال به قطر سفر کرده و خود را برای دیدار با این تیم در روز سوم فروردین ماه آماده می‌کند، یکی از ایرانی هایی که گفته می‌شد از تیم‌ ‌ملی کنار گذاشته شده، به جمع کادرفنی تیم‌ ‌ملی فوتبال بازگشت. آرین قاسمی، مترجم کارلوس کی‌روش روز گذشته و همزمان با ورود ایران به دوحه، به جمع کاروان تیم‌ ‌ملی ملحق شد.

همچنین چند روز قبل از سفر تیم‌ ‌ملی فوتبال به قطر، کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی جلسه‌ای را برای بر طرف شدن مشکل کنار گذاشتن دستیاران ایرانی برگزار کردند، اما خود پیروانی هم در هنگام سفر تیم‌ ‌ملی به قطر همراه کاروان این تیم نبود و زمزمه هایی مبنی بر کنار رفتن خود او شنیده شد اما پیروانی روز پنج شنبه و همزمان با بازی ایران به قطر می‌رود تا تیم‌ ‌ملی را در روز بازی همراهی کند.

ملی پوشان ایران امروز جلسه تمرینی خود را با ‌اضافه شدن یک و یا دو لژیونر در دوحه برگزار خواهند کرد و از طرفی خود را برای جشن مراسم سال نو در اردوی تیم ملی آماده می کنند.

مربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال که همواره علاقه خود را به این مراسم نشان داده، امروز ایرانی ها را در کنار سفره هفت سین همراهی می‌کند.

تیم‌های ‌ملی ایران و قطر ساعت روز پنج شنبه سوم فروردین ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل هم قرار می‌گیرند تا ششمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی روسیه را برگزار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرهایی از تیم ملی در دوحه/ جشن سال نو در اردوی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..