تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی‌فقیه در لرستان از شهید زنده لرستانی سرکشی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همزمان با آغاز سال نو به دیدار خانواده شهید زنده لرستانی سید نورخدا موسوی رفت و از این شهید زنده سرکشی کرد.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این دیدار اظهار داشت: جانبازان آیینه تمام نمای فداکاری و از خود گذشتگی هستند که نه تنها نمادی بی بدیل از صبر و استقامت هستند بلکه پرچمدار عرصه مقاومت هستند.

وی با تاکید بر فداکاری جانبازان اظهار داشت: همه ما باید در تمامی امور زندگی خود روحیه مثال زدنی جانبازان را سرلوحه کار قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: جانبازان شهدای زنده هستند که جان نثاری آنان در راه تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و دفاع از کیان کشور است.

ایران با وجود جانبازان در بالندگی و عزت است

آیت الله میرعمادی با تجلیل از صبر و استقامت جانبازان و خانواده های گرانقدر آنها افزود: جانبازان سفیران شهدا و پاسداران احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند که با وجود پربرکت آنها فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج و نهادینه شده است.

وی با اشاره به رشادت های این دلیرمردان در عرصه های نظم و امنیت و دفاع از کیان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با وجود این غیور مردان همیشه در بالندگی و عزت به سر خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: وظیفه ما این است که قدردان جانبازان باشیم چرا که تمامیت کشور و استقلال و آزادی آن با رشادت و از جان گذشتگی این بزرگ مردان به دست آمده و این سرمایه های ارزشمند در هر زمان و مکانی باید تجلیل و ارزشگذاری شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی‌فقیه در لرستان از شهید زنده لرستانی سرکشی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..