تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو: عملیات آمریکا علیه صدام حسین

در 20 مارس 2003 همزمان با آغاز سال نو در ایران، شمارش معکوس حمله ائتلاف آمریکا علیه عراق صفر شد و آمریکا ابتدا اقدام به بمباران بسیار شدید عراق و سپس حمله زمینی به عراق نمود.

- در این حمله بریتانیا، لهستان، استرالیا به صورت عمده و شماری دیگر از کشور ناتو به صورت محدود مشارکت داشتند و در مجموع حدود 380 هزار سرباز در عملیات اشغال عراق مشارکت داشتند.

این ویدیو، مجموعه ای از ویدیوها از لحظه آغاز عملیات تا روزهای منتهی به اشغال عراق را شامل می شود که تابناک گردآوری کرده است.


کلید واژه ها: عراق - آمریکا - حمله - آغاز سال نو - استرالیا - صورت - بمباران - ائتلاف - تابناک - سرباز - کشور - صدام - لحظه - ناتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو: عملیات آمریکا علیه صدام حسین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..