تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه عواملی تعطیلی ۶۰ درصدی واحد‌های تولیدی را رقم زد؟

حسین گروسی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهکارهای اساسی در جهت حمایت و احیای تولید داخل اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخل و احیا ی صنایع راهکارهایی اندیشیده شده که تحقق آن نیازمند کیفیت کالا، قیمت تمام شده و به کارگیری فناوری روز دنیا در تولید است.

وی افزود: اگر کالای تولیدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه باشد، دلیلی نیست که مردم از کالای خارجی که ضربه مهلکی بر پیکره تولید داخل وارد می‌نماید، استقبال کنند.

گروسی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ۲۰ درصد درآمد‌های نفتی و افزایش ۳ درصدی هر ساله این رقم از صندوق توسعه ملی باید به تولید اختصاص یابد که متأسفانه این امر در کنار قانون حمایت از تولیدات رقابت پذیر روی زمین ماند.

وی با بیان اینکه در زمینه حمایت از تولید داخل مصوبات مناسبی ابلاغ شده است، اظهار داشت: با وجود آنکه قوانین و مصوبات روی کاغذ باقی مانده انتظار می‌رود که دولت و مجلس در این زمینه نظارت کافی را داشته باشند.

این کارشناس اقتصادی از تعطیلی ۶۰ درصدی واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: عدم حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان داخل و رقابت آن‌ها با سایر کشورهای تولیدی موجب شده که ۶۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی در تعطیلی و یا نیمه تعطیلی به سر برند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه عواملی تعطیلی ۶۰ درصدی واحد‌های تولیدی را رقم زد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..