تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمانو : ایران به تعهدات خود درقبال برجام پابند بوده است

'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای روز دوشنبه در نشستی که با حضور 'کاترین اشتون' رییس سابق دیپلماسی اتحادیه اروپا و یوسف العطیبه سفیر امارات در آمریکا در سالن کارنگی نیویورک برگزار شد تاکید کرد که از نظر این آژانس ، ایران تاکنون به همه تعهدات خود در قبال برجام پایبند بوده است.
وی با تشریح وظائف این آژانس در رابطه با توافق نامه هسته ای، این وظائف را در راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران خلاصه کرد و گفت: تا آنجا که به راستی آزمایی مربوط می شود مسئولین این آژانس تاکنون بر همه تاسیسات و ابعاد مختلف برنامه هسته ای ایران دسترسی داشته و ناظر و شاهد اجرای دقیق مفاد برجام بوده است.
آمانو در پاسخ به سئوالاتی درخصوص برنامه موشکی ایران و یا روابط ایران با حزب الله و حماس و یا حمایت از انصارالله در یمن که از نظر سفیر امارات متحده عربی با روح این توافق نامه ناسازگاری دارد، گفت : وظیفه آژانس نظارت بر برنامه هسته ای و تایید انطباق برنامه هسته ای ایران با مفاد توافق نامه هسته ای است که تاکنون به موردی از نقض این مفاد از سوی ایران برنخورده است.
وی در پایان یکی دیگر از مسائلی را که این آژانس با آن روبرو است بودجه مورد نیاز آژانس برای ادامه فعالیت های خود دانست و افزود که برای ادامه این فعالیت ها به بودجه بیشتری دست کم 2 درصد افزون بر بودجه فعلی نیاز داریم.
شبک** اروپام-4-541**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمانو : ایران به تعهدات خود درقبال برجام پابند بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..