تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج همه امکانات برای کاهش تلفات جانی در سفرهای نوروزی

ابراهیم هوشمندیان در حاشیه بازدید از هفدهمین طرح ملی ایمنی وسلامت مسافران نوروزی در ورودی کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این طرح دو پست ایمنی و سلامت در مسیر پلیس راه کنگان و روستای بندو از توابع شهرستان عسلویه راه‌اندازی کردیم و این طرح با حضور ۵۲ از اعضای فعال جوانان اداره می‌شود.

وی یادآور شد: جوانان فعال هلال احمر تذاکرات لازم در رانندگی و همچنین با آمادگی کامل در ارائه خدمات امدادی و فرهنگی به مسافران نوروزی آموزش می‌دهند.

هوشمندیان تصریح کرد: افتتاح این طرح با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و معاونت امور جوانان و همچنین معاون امداد ونجات هلال احمر استان و مسئولان شهرستان کنگان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان اضافه کرد: در این طرح تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است و در این طرح جوانان هلال احمر خدماتی همچون کنترل فشار خون، راهنمای گردشگری و اقامتی، ادای فریضه دینی در خیمه‌های نماز و توزیع نقشه، بروشور و تراکت در بین مسافران اقدام می‌کند.

وی ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر و مسئولان شهرستان کنگان، تاکید کرد: این طرح ملی به عنوان پست نمونه استانی از طرف مسئولان بازدیدکننده معرفی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج همه امکانات برای کاهش تلفات جانی در سفرهای نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..