تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار دو ستاد برای راهنمایی مسافران در آبدان

به گزارش خبرنگار مهر، زهیر حاجیان دوشنبه‌شب در حاشیه بازدید از پست راهنمای مسافران  ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: امسال برای نخستین بار به منظور ساماندهی بهتر سفرهای مسافران نوروزی و سرگردان نشدن آنها، در ورودی شهر آبدان دو ستاد استقرار یافته است.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات شاخص شهرداری آبدان در نوروز ۹۶ استقرار دو ستاد در ورودی شهر آبدان است که طی این اقدام توسط شهرداری زمینه سفری راحت و آسان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده‌اند.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته در ورودی یک ستاد فعال بود اما امسال دو ستاد شهرداری و کلانتری فعال شدند که برآیند عملکرد آنها مطلوب اعلام شده است.

شهردار آبدان اضافه کرد: نوروز امسال دو مدرسه و کمپ شهرداری برای اسکان مسافران آماده شده تا مسافرانی که قصد اسکان در شهر آبدان دارند با مشکلی مواجه نشوند.

خدمات‌دهی شبانه‌روزی کلانتری

رئیس کلانتری شهر آبدان نیز گفت: کلانتری آبدان به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسافران نوروزی است.

حسن تیموری تصریح کرد: مسافران نوروزی می‌توانند هرگونه انتقاد وشکایت و تقدیر از نیروی انتظامی باشماره ۱۹۷ و فوریت های پلیسی با شماره ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: کلانتری آبدان در بحث امنیت و برقراری نطم در تعطیلات نوروز آمادکی کامل دارد.

فرمانده کلانتری آبدان اضافه کرد: امیدوارم امسال سال خوبی برای مردم بخش آبدان و همه مسافران نوروزی باشد.

تیموری ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان دیر عنوان کرد: امیدواریم با همکاری همه مردم ولایت‌مدار بخش آبدان امنیت خوبی در بخش آبدان برقرار کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار دو ستاد برای راهنمایی مسافران در آبدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..