تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه منهدم شد

به گزارش پایگاه خبری العهد از سوریه, ضدهوایی ارتش سوریه این پهباد جاسوسی را در حومه قنیطره واقع در جنوب سوریه هدف قرار دادند.
هنوز مقام های رژیم صهیونیستی واکنشی به انتشار این خبر ندادند.
پیشتر فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای بر عزم واراده خود برای مقابله با هر گونه تجاوز متجاوزان صهیونیست به خاک این کشور تاکید کرد و گفت که در صورت تکرار این اقدامات با تمامی وسایل ممکن به آن پاسخ مستقیم خواهد داد.
به گزارش ایرنا، جمعه گذشته نیز چهار فروند جنگنده صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه از طریق خاک لبنان در منطقه البریج یکی از مراکز نظامی را در مسیر تدمر در ریف شرقی حمص هدف قرار دادند که بر اساس بیانیه ارتش سوریه، پس از مواجه شدن با پدافند هوایی ارتش سوریه یکی از آنها در منطقه اشغالی سرنگون شد و بقیه جنگنده های متجاوز مجبور به فرار شدند.
شبک**9365**1917**مترجم: رضا میرزائی **انتشار دهنده: سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..