تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی فروشگاه‌های سموم غیر مجاز به طور جدی پیگیری می‌شود

معاون فنی سازمان حفظ نباتات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

وی افزود: با وجود آنکه این میزان سموم برای مبارزه با آفت 15 الی 16 میلیون هکتار اراضی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد لذا وضعیت آفات در مزارع بیانگر رضایت نسبی کشاورزان از سموم داخلی است.

ابطالی با اشاره به وضعیت ساماندهی سموم گفت: از دو سال گذشته در راستای ساماندهی سموم بحث برندسازی مطرح شد که براساس آن شرکت های تولیدکننده در خواست خود مبنی بر ثبت تقاضا برای برند سازی محصول را ارائه دادند.

معاون فنی سازمان حفظ نباتات با اشاره به اینکه 450 تقاضا برای ثبت برند سموم در حال انجام است، بیان کرد: از این رو نمونه سموم در مؤسسه گیاه پزشکی در حال بررسی و آزمایش است.

وی ادامه داد: از ابتدای فرودین ماه سال گذشته، با اجرای طرح ساماندهی فروشگاه‌های سموم بنابر تأکید وزیر جهاد کشاورزی 4 هزار فروشگاه غیر مجاز با همکاری سازمان نظام مهندسی و نیروی اماکن به 450 فروشگاه تقلیل یافته است.

معاون فنی سازمان حفظ نباتات با اشاره به ارتباط انجمن توزیع کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با ایجاد انجمن توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان سموم انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور بازار تولید و مصرف تنظیم شود.

وی در پاسخ به این سؤال که وزیر جهاد کشاورزی اظهاراتی مبنی بر گسترده بودن قاچاق سموم نسبت به کود دارد، تصریح کرد: سازمان حفظ نباتات در بحث قاچاق سموم ، کاشف است که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده ضمن کشف محموله ها با متخلفین برخورد شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی فروشگاه‌های سموم غیر مجاز به طور جدی پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..