تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور فیلیپین منتقدان خود را دیوانه‌ خواند

رییس‌جمهور فیلیپین قانونگذاران اروپایی را دیوانه‌ خواند و قول داد که تمامی قاچاق‌چیان موادمخدر کشته خواهند شد.

به گزارش صدخبر : رییس‌جمهور فیلیپین قانونگذاران اروپایی را دیوانه‌ خواند و قول داد که تمامی قاچاق‌چیان موادمخدر کشته خواهند شد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ سخنان تند رودریگو دوترته رییس‌جمهور فیلیپین به دنبال قطعنامه پارلمان اروپایی در محکومیت کشتارهای فراقانونی دولت فیلیپین در جنگ با مواد مخدر ایراد شد.

دوترته که اغلب از کلمات تندی علیه منتقدانش استفاده می‌کند گفت: من هرگز این دیوانگان را جدی نمی‌گیرم چرا شما سعی می‌کنید خودتان را به ما تحمیل کنید؟ چرا به کار خودتان نمی‌رسید؟

وی تاکید کرد: هرگز از نیروهای امنیتی کشورش نخواسته قانون را نقض کنند اما پیش از این کشته شدن میلیون‌ها معتاد و قاچاقچی مواد مخدر را خواستار شده و قول داده بود که افسران خاطی بخشیده شوند.

وی در سخنان خود در جمع فیلیپینی‌های ساکن میانمار گفت هشدار داد که ممکن است تعداد زیادی از مردم در جنگ با قاچاقچیان کشته شوند. 

دوترته گفت: ممکن است تعداد زیادی کشته شوند اما من می‌گویم این جنگ متوقف نمی‌شود. من تا زمانی که آخرین قاچاقی موادمخدر در فیلیپین کشته نشده به این جنگ ادامه می‌دهم و آنها را از خیابان‌های کشورم بیرون می‌کنم.

وی در پاسخ به انتقادات از وی گفت: من تمامی خرده فروشان و سرکردگان قاچاق موادمخدر را نابود می‌کنم.

منبع:برترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور فیلیپین منتقدان خود را دیوانه‌ خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..