تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و عکسهای آرزو نبوت بازیگر سریال علی البدل

بازیگر نقش پریوش در علی البدل

ارزو نبوت , بیوگرافی آرزو نبوت , آرزو نبوت و همسرش , ارزو نبوت در علی البدل

بیوگرافی آرزو نبوت بازیگر زن سریال علی البدل

آرزو نبوت متولد مهر ماه سال 1362 در تهران می باشد و هم اکنون 33 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای کارشناسی ادبیات نمایش و بازیگری است و در زمینه شعر و نویسندگی هم فعالیت دارد.

وی بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت داشته است و حضور وی در سریال علی البدل در نقش پریوش اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون می باشد.

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

وی برنده 5 تندیس بهترین بازیگری زن در جشنواره های تئاتری و کاندید بهترین بازیگری زن در بخش بین الملل جشنواره تئاتر سی و چهارم است.

آرزو نبوت در خصوص حضورش در سریال علی البدل گفت :

محسن تنابنده و احمد مهرانفر فروردین ماه 95 به دیدن تئاتر وی به نام ساعت بیست در تالار قشقایی تئاتر شهر امده بودندو در انجا وی را برای حضور در مجموعه علی البدل انتخاب کردند.

وی در خصوص ویژگی و ماجرای نقش پریوش گفت : پریوش دختر خاله آغاسی با بازی محسن تنابنده است که با همدستی همدیگر به عقد خان (مهدی هاشمی) که خان روستاست در میاید .مهدی هاشمی زن اول خود را از دست داده و سه دختر ترشیده دارد و با برملا شدن ازدواج پریوش و خان اتفاقاتی رخ میدهد و …

بیوگرافی و عکسهای آرزو نبوت بازیگر سریال علی البدل

عکسهای آرزو نبوت , آرزو نبوت و همسرش

اینستاگرام آرزو نبوت : instagram: ArezooNabovat

لینک کوتاه مطلب http://www.ariapix.net/?p=19536


به اشتراک بگذارید : footbal 1 بازدید بدون نظر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و عکسهای آرزو نبوت بازیگر سریال علی البدل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..