تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل یافته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل ضمن اشاره به مهلت 5 روزه در برنامه زمان بندی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای تشکیل هیات های اجرایی شهرستان و بخش، گفت: بر اساس این تقویم، فرمانداران و بخشداران از ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند فرصت داشتند تا هیات های اجرایی را در شهرستان ها و بخش ها تشکیل بدهند که بر این اساس، تمامی هیات های اجرایی شهرستان ها و بخش های تابعه، شامل 10 شهرستان و 29 بخش تشکیل یافته است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل افزود: بر اساس تبصره 1 ماده 45 قانون انتخابات شوراها از امروز ۳۰ اسفند لغایت ۶ فروردین ۹۶ ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام خواهد گرفت.

موسوی تصریح کرد: علی رغم همزمانی ایام ثبت نام انتخابات شوراها با تعطیلات نوروزی، کلیه عوامل برگزاری انتخابات آماده باش بوده و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به 295 پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان، گفت: شهر اردبیل با 67 مورد، بیشترین  پیش ثبت نام را داشته است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی هیات های اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..