تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف اختلاس های ۲۹۰ میلیونی در بوشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کارمند یکی از بانک ها در شهر بوشهر با سو استفاده از موقعیت شغلی خود معادل ۳۰ میلیون تومان را در دفعات متعدد از حساب مشتریان برداشت و به حساب شخصی خود و خانواده اش واریز می کرد که پس از دستگیری، در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس آگاهی به بزه ارتکابی اعتراف و به مرجع قضایی معرفی شد.

اختلاس دیگر مربوط به یکی از ادارات دولتی است که مسئول امورمالی و ذیحسابی با سو استفاده از موقعیت شغلی و اعتماد مدیران، پس از جعل اسناد اقدام به برداشت وجوه مطالبات، معوقات، ۲۶۰ میلیون تومان حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان این نهاد دولتی را به حساب خود می کرده است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف اختلاس های ۲۹۰ میلیونی در بوشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..