تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در ایام نوروز مراقب وزنتان باشید

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛نیلوفر حیدری در مورد افرادی که مبتلا به قند خون و یا چربی خون بالا هستندگفت: زیاده روی در مصرف باعث اختلال در وضعیت سلامت آن ها خواهد شد.بنابراین برای برخورداری از آرامش و سلامتی در سفرهای نوروزی ؛ تعادل در مصرف مواد غذایی را نیز در نظر بگیرید.

وی تاکید کرد: کودکان باید از مصرف بیش از حدشیرینی و شکلات در ایام نوروزی وسفرهای نوروزی اجتناب کنند، زیاده روی در مصرف تنقلات، شیرینی و شکلات در کودکان اغلب باعث بروز مشکلات گوارشی مثل درد معده، تهوع و استفراغ  و مانع مصرف وعده های اصلی غذا می شود.

 حیدری ادامه داد:بعد از هر بار مصرف شیرینی و شکلات  به علت تکرر مصرف این مواد در ایام نوروز به بهداشت دندان ها و مسواک زدن به خصوص در کودکان توجه شود. همچنین هنگام خریدآجیل باید به تازگی و کم نمک بودن آن توجه داشت، تا حد امکان از فروشگاه های معتبر تهیه شود.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در ایام نوروز مراقب وزنتان باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..