تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت یکی از سرکردگان جبهه النصره و قطع تدارکات تروریست‌ها

هلاکت یکی از سرکردگان جبهه النصره و قطع تدارکات تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، یکی از سرکردگان جبهه النصره -به نام عبد الله الطنش- بر اثر انفجار بمبی که ارتش سوریه در مسیر خودروی وی در «جاده زبایر» در ریف شمالی «درعا» کار گذاشته بود، به هلاکت رسید.

از سوی دیگر، خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد نیروی هوایی سوریه خطوط تدارکات گروه‌های مسلح را به سوی منطقه «جوبر»، در عربین، زملکا و حرستا، هدف قرار دادند و شماری از عناصر مسلح را به هلاکت رساندند.

همچنین، ارتش سوریه با گلوله‌های توپ و موشک بقایای گروه های مسلح را در اطراف اداره برق منطقه جوبر در شرق دمشق هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین، تلاش تروریست‌های وابسته به داعش را برای نفوذ به یک ایست نظامی در شرق فرودگاه «دیر الزور» ناکام گذاشت و تجمعات آنان را در حومه منطقه «المقابر» دیر الزور هدف قرار داد که تلفات و خسارت‌هایی به این گروه تروریستی وارد کرد.

در شمال سوریه نیز ارتش این کشور با گروه‌هایی از عناصر داعش که تلاش داشتند به جاده حلب در محور «عذیب -اثریا- سلیمه» نزدیک شوند مقابله کرد. ارتش برای حفظ جان شهروندان، عبور از این جاده را به‌طور موقت متوقف کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت یکی از سرکردگان جبهه النصره و قطع تدارکات تروریست‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..