تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک روان در جاده چالوس/ ضرورت به‌همراه داشتن تجهیزات ایمنی

مهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس، با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده کندوان روان است، گفت: جاده چالوس دارای هوای نیمه‌ابری بوده و تردد به‌راحتی در آن جریان دارد.

وی با تأکید بر اینکه بهتر است تا رانندگان تجهیزات ایمنی را به‌همراه داشته باشند، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران در روزهای آینده بهتر است تا رانندگان با  ایمنی کامل در این مسیر تردد کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس درباره وضعیت اعمال محدودیت ترافیکی برای روزهای آینده گفت: با توجه به وضعیت ترافیکی براساس اعلام پلیس راه در مورد یک‌طرفه شدن جاده کندوان برای روزهای بعد تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ج/

http://fna.ir/SQY32H



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک روان در جاده چالوس/ ضرورت به‌همراه داشتن تجهیزات ایمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..