تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مخوف ترین زندان برزیل چه می گذرد؟+تصاویر

این تصاویر به شما نشان می دهد که در پشت میله های یکی از مخوف ترین زندان های برزیل چه می گذرد.

مجموعه زندان "پدرینهاس" یکی از بزرگترین زندان های ایالت "مارانهائو" در سائولوئیس برزیل است. این زندان در گذشته به عنوان یکی از ناآرام ترین زندان های برزیل شناخته می شد اما با تلاش های دولت جدید، مسئولان جدید این زندان و مقامات قضایی مارانهائو طی دو سال گذشته دو شورش بزرگ این زندان به شدت سرکوب شده است.


در شورش سال 2013 حدود 60 زندانی در این زندان کشته شد و سه تن در طی این شورش وحشتناک سر بریده شدند. در شورش سال 2014 نیز حدود 36 زندانی با استفاده از ماشین جمع آوری آشغال و خراب کردن دیوار زندان توانستند از این زندان فرار کنند.


اما به تازگی نیز، مقامات زندان با انجام تعمیرات و همچنین کاهش تعداد زندانیان هر سلول توانسته اند از میزان خشونت ها و شورش ها در این زندان به شکل چشمگیری بکاهند. از سایر بهسازی ها می توان به  نصب دوربین در هر سلول به منظور رصد و زیر نظر داشتن زندانیان اشاره کرد. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مخوف ترین زندان برزیل چه می گذرد؟+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..