تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساقط کردن گنجشک با توپ! / هم‌پیمان آمریکا موشک 3 میلیون دلاری را خرج کوادکوپتر 200 دلاری کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، یک ژنرال آمریکایی فاش کرد یکی از کشورهای هم‌پیمان آمریکا، یک موشک پاتریوت 3 میلیون دلاری را برای ساقط کردن یک کوادکوپتر کوچک و ارزان قیمت شلیک کرده است.

ژنرال دیوید پرکینز، در سمیناری نظامی که ارتش آمریکا آن را در یوتیوب منتشر کرد، با اعلام این خبر گفت: ما همگی سامانه موشکی پاتریوت را به خاطر عملکردش دوست داریم؛ اما ساقط کردن یک پرنده کوچک با این موشک از لحاظ اقتصادی و هزینه هایی که دارد، قابل توجیه نیست.

این ژنرال آمریکایی در ادامه اعلام کرد قیمت کوادکوپتر در سایت آمازون تنها 200 دلار است؛ این یعنی هیچ فرصتی برای رقابت با موشک های پاتریوت ندارد.

وی همچنین گفت: اگر من دشمن بودم، بیشترین تعداد کوادکوپتر را خریداری می کردم تا تمامی موشک های پاتریوت کشور دیگر مصرف شود.

این ژنرال آمریکایی به نام کشوری که مبادرت به انجام این کار کرده است، اشاره‌ای نکرد. 

شایان ذکر است موشک پاتریوت دارای سرعتی 5 برابر سرعت صوت است و برای ساقط کردن موشک‌های دوربرد و میان‌برد به کار می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساقط کردن گنجشک با توپ! / هم‌پیمان آمریکا موشک 3 میلیون دلاری را خرج کوادکوپتر 200 دلاری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..