تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع سیلاب و طوفان همزمان در استان کرمان

وقوع سیلاب و طوفان همزمان در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس رکن آبادی جانشین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فهرج گفت: تا اطلاع ثانوی محور فهرج وقوع سیلاب و طوفان همزمان در استان زاهدان به علت وزش طوفان شن مسدود است وی گفت: از حرکت وسایل نقلیه از فهرج به سمت سیستان و بلوچستان جلوگیری می شود. 

جاده بافت به سیرجان تا اطلاع بعدی مسدود است.

بگفته مهندس کریمی رییس  اداره راه بافت به دلیل طغیان یکی از رودخانه ها در نزدیکی جمیل آباد ،آب بیش از یک متر از پل بالا آمده وپلیس راه  اجازه تردد به خودروها نمیدهد.وی به رانندگان توصیه کرد تا اطلاع بعدی در این محور تردد نکنند.

فرماندار ریگان نیز گفت: با فروکش شدن طوفان شدید شن به همراه ریزگردها محور ریگان چابهار وریگان نرماشیر توسط نیروهای راهداری بازگشایی شده است.

امین باقری افزود: طوفان شدید شن از ساعت 15 امروز به مدت دو ساعت محور ریگان چابهار وریگان نرماشیر را به دلیل کاهش شدید دید مسدود نمود.

فرماندار ریگان از اسکان 120مسافر نوروزی درشهزستان ریگان خبرداد وبیان داشت: به دلیل طوفان شن تمامی مدارس در جاده ریگان چابهار اماده پذیرایی از مسافران وگردشگران نوروزی هستند.

باقری گفت: طوفان شدید شن امروز به همراه ریزگرد 23نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرده است

وی گفت: طوفان شدید شن امروز به مزارع گندم وجو وباغات نخیلات شهرستان خسارت وارد کرده که کارشناسان درحال براورد خسارت هستند

بارندگی های شب گذشته و امروز باعث جاری شدن سیل در شهربابک شد.

بر اثر بارندگی های شب گذشته و امروز رودخانه های فصلی در شهربابک جریان پیدا کردند و باعث جاری شدن سیل در این شهرستان شد.

فرماندار شهربابک گفت: در اثر بارندگی های اخیر خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و فقط یک مورد اتومبیل در اثر بی احتیاطی راننده در سیلاب گرفتار شد که با همکاری مردم راننده و خانواده اش نجات یافتند.

علیرضا اسدی افزود : سیل امروز در روستای حسین آباد  وارد بعضی از منازل مردم شد و به جز خسارت مالی خسارت جانی نداشت.

همچنین امروز بر اثر جاری شدن سیل جاده روستای تاریخی و دستکند میمند بسته شد و گردشگران نتوانستند به این روستا مراجعه کنند و از آن بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع سیلاب و طوفان همزمان در استان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..