تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف مهمان شیرخوارگاه نرگس اصفهان شد/منفعت ملی در برجام برای ما مهم است

ظریف مهمان شیرخوارگاه نرگس اصفهان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان اعلام کرد: در نخستین ساعات پس از تحویل سال، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس با کودکان و خانواده های حاضر در این محل، در فضایی صمیمی و عاطفی ، دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه عصر امروز در حاشیه  این بازدید با اشاره به عهد و پیمان بسته شده در برجام  با آمریکا گفت: درصورتی که امریکا بدعهدی  را به حدی برساند که ادامه برجام برای کشور و منافع ملی منفعت نداشته باشد به شرایط گذشته بر می گردیم.

محمد جوادظریف با بیان اینکه هیئت نظارت بر برجام، نقض های برجام را بررسی و گزارش می کنند افزود: تدبیر رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در ابتدا این بود که  بویژه در حوزه انرژی هسته ای شرایطی فراهم شود که اگر روزی تصمیم گرفته شد منافع دنبال کردن برجام برای کشور قابل توجیه نیست  بتوان  به گذشته بازگشت. 

وی  تاکید کرد: امروز توان تولید پیشرفته ترین سانترفیوژهای کشور را  که در زمان تصویب برجام درحد یک ایده بود به مرحله عملیاتی رساندیم و با تلاش دانشمندان هسته ای می توانیم غنی سازی کنیم .

 وی خانواده بزرگ بهزیستی را مورد تفقد خویش قرار داد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف مهمان شیرخوارگاه نرگس اصفهان شد/منفعت ملی در برجام برای ما مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..