تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با چادر پرنده آشنا شوید (ویدئوی اختصاصی)

چادر پرنده یک وسیله چند کاره است که هم ننو می‌شود و هم پشه بند! هم به عنوان یک چادر جمع و جور و هم یک بارانی می‌توان از آن استفاده کرد.

در کلیپ زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، با اولترا لایت، بهترین دستگاه تصفیه آب پرتابل دنیا آشنا می‌شویم. استفاده از آن بسیار راحت بوده و می‌توانیم هر آبی را با آن قابل استفاده کنیم.

  راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

پیمان گل‌کار

یک عاشق آی‌تی که همیشه برای نوشته‌هایم وقت می‌گذارم زیرا می‌دانم که یک خواننده خوب ارزش گذاشتن چنین وقتی را دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با چادر پرنده آشنا شوید (ویدئوی اختصاصی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..