تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملاقات امام جمعه موقت تهران با ایلیای دوم اسقف اعظم کل گرجستان

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت الله صدیقی امام جمعه تهران همراه با سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با ایلیای دوم اسقف اعظم کل گرجستان دیدار و ملاقات کرد.

ایلیای دوم با اشاره به روابط تاریخی و فرهنگی بین گرجستان و ایران، این دیدار را حائز اهمیت دانست. وی ضمن استقبال و ابراز خرسندی از سفر امام جمعه تهران به گرجستان گفت: «اینجانب خاطرات خوبی از ایران و ملاقات برادرانه با آیت الله خامنه ای دارم. واقعاٌ ملاقات بین دو رهبر روحانی بود.  وی در ادامه گفت : معتقدم که قوام شهیدی سفیر جدید ایران برای توسعه همکاری دو کشور تلاش خواهد کرد.

آیت الله صدیقی امام جمعه تهران با تأکید بر نقش روابط بین ادیان از دیدار با اسقف اعظم گرجستان ابراز خوشحالی نمود. ایشان گفتند : گامهایی ظالمانه فراوانی در جهان امروزی برداشته می شود که موجب درگیری و مناقشات می گردد. به این جریانات باید توجه بیشتری شود. طرفین وضعیت اقلیت های مذهبی در گرجستان را نیز بررسی نمودند. در پایان آیت الله صدیقی همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف در گرجستان و اجرای آزاد مراسم های مذهبی را حائز اهمیت دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملاقات امام جمعه موقت تهران با ایلیای دوم اسقف اعظم کل گرجستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..