تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اج ماد (Edge Mod)، ماژول جدید موتو زد آشنا شوید

ماژول اج ماد (Edge Mod) برای گوشی های موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی عرضه خواهد شد. دو نسخه ماژول اج فورس و اج ایر نام دارند.

تابه‌حال کاربران گوشی‌های موتورولا چندین موتو ماد (Moto Mod) را تجربه کرده‌اند و به‌تازگی یک عضو جدید به نام اج ماد به این خانواده اضافه‌ شده که ویژگی‌هایی جدیدی برای موتو زد (Moto Z) به ارمغان آورده است. به لطف وجود اج ماد، هنگام فعال شدن هشدارها، سرتاسر لبه‌های گوشی روشن می‌شود. برای بررسی موشکافانه‌تر این ماژول در ادامه با زومیت همراه باشید.

اج مود

وسیله جانبی اج ماد که در آن چراغ‌های LED زیادی با رنگ‌های متنوع تعبیه‌ شده، توسط شرکت ثالث به نام Imagine Tech تولید شده است.

بنا بر گفته‌های سخنگوی کمپانی، ماژول تولیدشده «اولین سیستم روشنایی RGB جهان برای گوشی‌های موتو زد است». زمانی که یک اعلان به گوشی می‌آید، این ماژول می‌تواند لبه‌های موتو زد را با ۴ نوع الگوی متنوع روشن کند. جذابیت‌های این ماژول به همین‌جا ختم نمی‌شود، شما می‌توانید رنگ‌های اج ماد را با توجه به پیام‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها و موارد دیگر سفارشی‌سازی کنید.  این ماژول در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر شرکت Imagine Tech دو نمونه اولیه از اج ماد ساخته است.

مقالات مرتبط

اولین نسخه، اج فورس (Edge Force) نام دارد که به همراه یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود و ابعاد آن ۵×۷۳.۲×۱۵۲.۵ میلی‌متر است.  اج فورس می‌تواند برای شارژ کردن موتو زد استفاده شود، همچنین می‌توان نقطه شروع و یک نقطه پایان برای شارژ باتری مشخص کرد تا این ماژول باتری را در آن شرایط شارژ کند؛ مثلا اگر شارژ باتری به ۲۵ درصد رسید، اج فورس آن را به ۳۵ درصد برساند. همچنین زمانی که باتری موبایل به شارژ نیاز داشته باشد، این ماژول می‌تواند به کاربر هشدار دهد.

اج مود

برادر کوچک‌تر، اج ایر (Edge Air) نام دارد که قادر است ویژگی شارژ بی‌سیم برای موتو زد به ارمغان بیاورد. پس از تعبیه کردن این ماژول روی گوشی، می‌توان موبایل را روی پد شارژ بی‌سیم قرارداد تا شارژ شود. ابعاد این ماد ۳.۵×۷۳.۲×۱۵۲.۵ میلی‌متر است.

نسخه اندروید اپلیکیشن اج ماد در مارکت‌های آنلاین برای دانلود موجود است و کاربر پس از نصب این نرم‌افزار، می‌تواند یک اعلان، یک رنگ و یک الگوی روشنایی انتخاب کند. پس از ذخیره تنظیمات، اج ماد برای هر اعلان، الگوی خاصی به نمایش خواهد گذاشت.

به لطف استفاده از پلی کربنات با دوام در ساخت این ماژول‌ها، اج ماد با جنس نرم خود می‌تواند به‌خوبی به بدنه گجت بچسبد. ماژول با موتو زد، موتو زد فورس، موتو زد پلی و نسخه‌های دروید موتورولا سازگار است. همچنین می‌توانید یکی از سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز این ماژول را انتخاب کنید.

اکنون کمپانی Imagine Tech شروع به تولید محصول نهایی خود کرده است که برخلاف نمونه اولیه، دارای قطعات سفارشی الکترونیکی، چراغ‌های ال‌ای‌دی که تمام لایه‌های بیرونی ماژول را فراگرفته‌اند و همچنین فضا برای گیرنده battery/QI است. اگر  قصد سرمایه‌گذاری و کمک به پیشرفت این ماژول دارید، می‌توانید همین حالا از طریق سایت IndieGoGo اقدام کنید.

یک ماه پس از عرضه عمومی موتو زد 2017 در خردادماه سال آینده، انتظار می‌رود شاهد حضور دو نسخه اج ماد در قفسه مارکت‌ها باشیم. قیمت اج ایر و اج فورس حدود ۵۹ دلار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اج ماد (Edge Mod)، ماژول جدید موتو زد آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..