تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت طنز‌آمیز ماجراجویی‌های عمه میم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نی، کتاب «عمه میم و ماجراجویی‌های جسورانه» نوشته پاتریک دنیس را با ترجمه مزدک بلوری منتشر کرد.

طنز با زبان قوی و گزنده‌ای که دارد می‌تواند تاثیر بسیاری بر جامعه بگذارد و حتی موجب اصلاح در جامعه گردد و شاید از همین روست که پاتریک دنیس با زبان طنز وارد ماجرای زندگی خود و عمه‌اش می‌شود و اثری خلق می‌کند که مورد توجه بسیاری از مخاطبان این حوزه از ادبیات قرار می‌گیرد.

ماجرای کتاب از این قرار است که مِیم دنیس، زنی جوان و زیبا با لباس‌های پرزرق‌وبرقِ مد روز، نمونه‌ ناب زنِ دهه‌ ۱۹۲۰ است؛ سرزنده و پرهیجان، بی‌اعتنا به عرف و سنت، فارغ‌البال و بی‌خیال، آزاداندیش و بلندنظر، خوش‌گذران و اهل دل که از لحظه‌لحظه‌ زندگی‌اش لذت می‌برد.

میم پس از مرگ برادرش، قیم قانونی برادرزاده‌اش پاتریک دنیس می‌شود و این پسر ده‌ساله پا به دنیای هیجان‌انگیز عمه‌اش می‌گذارد. خیلی زود عمه و برادرزاده شیفته‌ هم می‌شوند و ماجراهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ آن‌ها در کنارهم این کتاب خواندنی را به یکی از بهترین طنزهای کلاسیک قرن بیستم تبدیل می‌کند.

«عمه مِیم و ماجراجویی‌های جسورانه» خواننده را به روزهای خوش گذشته می‌برد و با طنز گزنده‌اش تصویر زنده‌ای از آدم‌ها و رویدادهای آن روزها ترسیم می‌کند.

مزدک بلوری متولد ۱۳۵۵ در کرمانشاه، مدرس دانشگاه، مترجم و پژوهشگر است. او از دانشگاه علامه طباطبایی تهران مدرک دکترای ترجمه دارد. از او کتاب‌هایی در حوز‌ه مطالعات ترجمه و ادبیات داستانی منتشر شده است.

کتاب «عمه میم و ماجراجویی‌های جسورانه» در 153 صفحه و با قیمت 18 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت طنز‌آمیز ماجراجویی‌های عمه میم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..