تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست دولت در سال جدید حمایت از بخش خصوصی و افزایش تولید است

به گزارش افکارنیوز،

اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه پس از تحویل سال نو به همراه استاندار کرمان در دیدار آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت حمایت کرده و در برخی موارد هم از دولت مطالبه می کنند که این مطالبات رهبری هم به حق است.

وی سفر به استان کرمان در ایام نوروز و دیدار با امام جمعه کرمان را توفیق بزرگی دانست و افزود: آیت الله جعفری یکی از علمای بزرگ و تاثیرگذار در همه برهه های تاریخ استان کرمان بوده است. معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که دولت ظرفیت استخدام ندارد، بیان کرد: برای اشتغال در سال جدید دولت سیاست افزایش تولید و سرمایه گذاری با محوریت بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد. وی یکی از رویکرد های اصلی اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد عنوان کرد و گفت:بخش خصوصی میدان دار اصلی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است و بایستی انگیزه سرمایه گذاری و کار در بخش خصوصی ایجاد و توسط دولت حمایت شود. جهانگیری حضور همه ارکان نظام و استفاده از همه ظرفیت های نظام را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم تلقی و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی اقتصاد ایران یک نسخه خیلی خوب و اثربخش بوده و می تواند نشاط اقتصادی را به جامعه برگرداند.

معاون اول رئیس جمهوری که امروز (دوشنبه) در آغاز سفری سه روزه وارد کرمان شد شامگاه دوشنبه به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر از طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و زیربنایی در استان کرمان بازدید می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست دولت در سال جدید حمایت از بخش خصوصی و افزایش تولید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..