تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم سراسر جشن و سرور است

شهر قم در سالروز میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام غرق در نور و سرور است.

قم سراسر جشن و سرور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در سالروز حضرت فاطمه(س) شهر قم سراسر غرق در شادی و سرور است و مردم ولایی این شهر با چراغانی خانه‌ها، مساجد و تکایا به جشن نشسته‌اند.

بر اساس این گزارش مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر آن حضرت حضور پیدا کرده اند تا در کنار بارگاه نورانی آن حضرت به جشن و شادمانی بپردازند.

همچنین مردم با پخش شیرینی در معابر این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک می‌گویند و  به صورت خودجوش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و آذین‌بندی در نقاط مختلف شهر، این روز را به شادی می گذرانند.

همچنین عده‌ کثیری از مردم ازسراسر میهن اسلامی نیز به قم سفر کرده‌اند تا در سالروز میلاد ادخت نبی مکرم اسلام در این شهر مقدس حضور داشته باشند  .

همچنین به مناسبت سالروز ولایت آن حضرت از شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌هایی از جمله مداحی، سرودخوانی و سخنرانی در حال برگزاری است.

مسجد مقدس جمکران نیز مملو از زائرانی است که از شب گذشته به این مکان مقدس آمده تا این میلاد فرخنده را به ساحت مقدس امام زمان(عج)تبریک بگویند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم سراسر جشن و سرور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..