تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا نشست شورای حقوق بشر را تحریم کرد

هیات نمایندگی آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل این شورا را به دلیل مواضع ضداسرائیلی آن تحریم می‌کند.

به گزارش صدخبر : هیات نمایندگی آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل این شورا را به دلیل مواضع ضداسرائیلی آن تحریم می‌کند.

دولت ترامپ این شورا را به دلیل صدور پنج قطعنامه ضد اسرائیلی تحریم کرده است. دولت ترامپ از این اقدام شورا عصبانی است چرا که معتقد است این شورا موضع ناعادلانه‌ای در قبال اسرائیل دارد!

براساس گزارش اعلام شده از سوی فری بیکن، هیات نمایندگی آمریکا در نشست امروز (دوشنبه) حاضر نخواهد شد.

یک مقام دولت ترامپ گفت که هدف از این اقدام زیر سوال بردن مشروعیت این شورا تا زمانی است که موضعش را در قبال اسرائیل تغییر دهد.

ترامپ قول داده است روابط قوی و مستحکمی با تل آویو داشته باشد. براساس این گزارش مقام‌های ترامپ در نظر دارند علیه هر قطعنامه ضداسرائیلی در سازمان ملل رای دهند.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا نشست شورای حقوق بشر را تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..