تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی/ثبت نام 153 نفر در اولین روز

گروه سیاسی: دبير ستاد انتخابات استان يزد از آغاز ثبت نام قطعی داوطلبان عضويت در شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: 153 نفر در اولین روز ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمد محامدی، دبير ستاد انتخابات استان یزد 30 اسفندماه اظهار کرد: ثبت نام قطعی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح روز دوشنبه 30 اسفند ماه 95 آغاز شد.
محامدی گفت: داوطلبانی كه به هر دليل موفق به اخذ گواهی عدم سوء پيشينه نشده اند، ضروری است تا در هنگام ثبت نام در فرمانداری ها يا بخشداری ها فرم خوداظهاری را تكميل نمايند.
مديركل سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری يزد عنوان كرد: با تكميل فرم خوداظهاري، ثبت نام بصورت موقت صورت می گيرد و داوطلب بايد قبل از پايان مهلت بررسی صلاحيت در هيئت اجرايی، گواهی سوء پيشينه را ارائه كند.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد همچنین از ثبت نام 153 نفر در اولین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد و افزود: از اين تعداد، 25 نفر دارای سابقه عضويت در شوراهای اسلامی شهر يا روستا در ادوار گذشته بوده اند و بيشترين تعداد ثبت نام مربوط به حوزه شهر يزد است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری گفت: هيئت هاي اجرايي پس از پايان ثبت نام به صورت روزانه استعلامات چهارگانه را در دستور كار خود دارند.
وی با اشاره به استقبال کاندیداها برای حضور در انتخابات شوراهاي شهر و روستا تصريح كرد: از داوطلبان تقاضا می شود ضمن آماده داشتن مدارك لازم، ثبت نام را به روزهای آخر موكول ننمايند.
منبع: استانداری یزد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی/ثبت نام 153 نفر در اولین روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..