تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار کل آوارگان موصل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزارت مهاجرین و رانده شدگان عراق، شمار کل آوارگان از دو بخش شرقی و غربی شهر موصل در شمال عراق را 355 هزار نفر اعلام کرد که بسیار کمتر از پیش بینی های اولیه مقام های آمریکاست.

به گزارش انتخاب، وزیر مهاجرین و رانده شدگان عراق روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: از آغاز عملیات موصل (17 اکتبر 2016) تاکنون (در پنج ماه گذشته)، تعداد کل آوارگان در 2 بخش شرقی و غربی موصل، 355هزار نفر بوده است.
این در حالیست که آمریکایی ها قبل از شروع عملیات موصل پیش بینی کرده بودند که شمار آوارگان موصل فراتر از یک میلیون نفر باشد.

'جاسم محمد الجاف' گفت: تاکنون 81 هزار آواره در استان نینوا، به مناطق آزاد شده از اشغال گروه تروریستی داعش در بخش شرقی موصل و مناطق جنوبی استان نینوا، بازگشته اند.

در بیانیه وزیر مهاجرین و رانده شدگان عراق آمده است: تعداد کل آوارگان بخش غربی موصل از ابتدای شروع عملیات آزادسازی این بخش (در 19 فوریه 2017) تاکنون 181 هزار تن بوده است.

به گفته جاسم محمد الجاف، 111 هزار نفر از این آوارگان، در اردوگاه های ویژه از قبل پیش بینی شده و 70 هزار نفر نیز در مجتمع های موقت در بخش شرقی موصل و مناطق جنوبی آن، اسکان داده شده اند.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق نیز اخیرا در نشست خبری در بغداد گفت: تعداد آوارگان عملیات موصل بسیار کمتر از شمار پیش بینی شده، بوده و دولت در تامین مایحتاج اولیه آنها با مشکلی مواجه نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار کل آوارگان موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..