تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود واعظی روز دوشنبه در آیین تحویل سال نو خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد در موسسه خیریه فاطمه الزهرا تفت با تبریک سال نو افزود: بزرگترین افتخار ما خدمت به جامعه و مردم است و امروز خرسندم همزمان با بهار طبیعت در کنار خانواده بزرگ بهزیستی یزد آغاز سال نو را جشن می گیریم. 

وی ادامه داد: آغاز سال نو در کنار مددجویان بهزیستی و مسئولان پرتلاش استان یزد نعمت والایی است و این نوع دوستی و شراکت در مهربانی الگوی بسیار ارزشمندی بشمار می رود.

وی اضافه کرد: با درود بر تمامی پیشگامان امور خیر، از خیرین خوش نام استان یزد به خصوص موسسان مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) به سهم خود قدردانی می کنم. 

عضو کابینه دولت یازدهم ، خدمت در عرصه های مختلف بهزیستی را با اجری ماندگار توصیف کرد و گفت: اقدام و تلاش برای فراهم ساختن زندگی بهتر برای مردم به ویژه مددجویان در پیشگاه خداوند ارزشمند و همواره موجب خیر و برکت است. 

واعظی افزود: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم آنچه مورد توجه خداوند است را برای خدمت به مردم عزیر به ویژه این قشر فراهم کنیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آیین تحویل سال نو در جمع مددجویان و کودکان موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) حضور یافت و با اهدای شاخه گل و تبریک سال نو، از زحمات کارکنان پر تلاش این مجموعه تقدیر کرد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که شامگاه یکشنبه وارد یزد شده است صبح امروز (دوشنبه) از شعبه مرکزی پست بانک و پست یزد دیدن کرد. 

افتتاح اینترنت GA، حضور در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان، بازدید از چاپارخانه میبد، گفت و گوی ویژه خبری در شبکه تابان و بازدید از چند طرح مخابراتی از جمله برنامه های سفر 2 روزه واعظی به استان یزد است. 

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..